neljapäev, august 02, 2012

Ja ikka põhjani!

Täna on papsi sünniaastapäev. Ja selline number nagu 70 nõuab pisikest tähelepanu. Ning ta saigi. Käisin poest läbi ja ostsin pudeli rummi. Ikkagi meremeeste värk :) Isa vana sõber surus juba pikemat aega peale, et peaks midagi korraldama. Ausalt öeldes, ma ikka ei oska selliseid asju eriti. Mõtlesin, mis ma mõtlesin aga viimaks läksime vanasse Kalasasadamasse ja istusime veidi seal. Kunagi seisid ka papsi laevad selles sadamas, mulle meenutab see paik ikka neid toredaid isaga koos veedetud aegu. Nüüd on siin vaikne. Ainult Juku nukrutseb kurvalt kai ääres. Aga mõnus koht on. See väike kohvik "Rõõmus räim" sobis tänaseks igatahes superhästi. Tellisin kalasuppi ja Kirke sai jäätist. Rummi plaanisin merre tilgutada. Keerasin korgi pealt ja astusin koos pudeliga kai servale, kui... isa vana sõber lausa röögatas, "Oooota nüüd, ära sa kõike kalla!" No tõesti, mul polnud plaanis ka. Ta ise paraku ei võtnud tilkagi, nuusutas vaid. No, et kas on ikka väärt kraam. Jah, seekord jäi pudelile põhi peale tegemata. Sortsutasin niisama veidike kanget kraami merevette. Lonksuke endale ka ikka.
Üks fraas vanast joomalaulust - Ja ikka põhjani ja ikka põhjani, allveesportlase tee meid viib... - kumiseb mul siiani kõrvus. Pikemalt seda laulu ei lauldud, pitsi alla polnud ilmselt rohkem vajagi. Lapsepõlve helged hetked :)

Aga jah, pärast viskasime Kirkega koos Kalasadama lagunevalt muulilt ühe lillekimbu vette. Ma lajatasin veel veidi rummi merre. Lähedal peesitavad vanamehed vaatasid mind nagu kurjategijat.
Kirke ei tahtnud muidugi niipea mere äärest minema minna. Polnud küll päris rannailm aga tuli sellega leppida. Lapsele on vist mingi soojenduskiht naha alla paigutatud. Mina oleks heameelega ka sokid varvaste otsa sikutanud aga paraku mu rannakotis neid ei leidunud. Tänane rannaraamat oli  "Musta pori näkku" . Vägagi temaatiline, eriti kui meenutada seda, et isa matustel laulis Action just seda laulu.

Lapsed suudavad iga kurva päeva hetkega helgeks muuta. Kirke eriti, ta mu päike :) Ja et isa aastapäev oleks teguderohke, ostsime Kirkele koolikoti ära. Proovisime mitmeid selga ja loomulikult täislaaditud kujul. Raamatupoes on seda väga mõnus teha. Kirke arvas, et peab emmele selle kalli kingituse eest ka midagi vastu andama. Ja peagi ootab mind ees mõnus massaaž, pisikeste lapsekätega. Lihtsalt super kingiidee!

Rumm jääb mõneks teiseks korraks.

Kommentaare ei ole: