laupäev, veebruar 28, 2009

Eksperiment kukkus läbi


Nädala aja jooksul neli inimest toita 150.- päevas, see oli säästu- eksperimendi eesmärk. Aga mul ei õnnestunud - nii palju raha kulutada, päeva keskmine tuli vaid 107,25. Nojah, oleks võinud rohkem kommi ja limpsi osta või midagi eksootilist aga ma ju üritasin mõistlikult majandada. Näljas me ei olnud, maiustusi said nii lapsed, kui meie emaga. Lisaks korralikule kõhutäiele üritasin iga päev midagi rohkemat pakkuda - banana split, viineripirukad, vahukoore kuklid, pannkoogid vaarikamoosiga, mmmm... Nädalavahetusel veel ka lõunasöök, mis minu kõhule oli aga liiast, pühapäeva õhtuks suutsin end vaevu liigutada, selline täisõginud põssa tunne oli. Kõige tüütum sellel nädalal oli aga see pidev arvutamine. See, mis ise poest tõin oli kontrolli all aga ema käis ju ka poes ja kulutas minu meelest tühja-tähja peale. Ühesõnaga, saaks palju väikesema eelarvega, kui ainult viitsiks mõelda, mida kotti-potti paned. Ometi tundsin ma tõelist kergendust, kui see nädal läbi sai, sest nüüd saan palju spontaansemalt tegutseda. Võin rahus asju ette osta, teadmata, millal ma täpselt neid vajan (külmutatud tooted, tangained, konservid need ju säilivad kaua). Võin mõnele kiusatusele järele anda, kui tuju tuleb (mul on nõrkus maitseainete järele). Ahjaa, on siiski üks asi miks meie eksperiment päris lihtne oli - me emaga ei tarbi ju kumbki alkoholi, tõeline kokkuhoid :)

Kommentaare ei ole: