reede, oktoober 22, 2021

Unistused saavad peagi teoks

Minu vanavara huvi on tänasest jõudnud uuele tasemele. Vähe sellest, et ma antiikset mööblit restaureerin ja uhkelt teise ringi riideid kannan, ostsin täna endale ka vintage kohvri, ühe nunnu punase Samsonite. Oleks küll soovinud üht veel nunnumat helesinist aga sellel olid rattad katki, tuleb ennast punase lainele häälestada. Kohver ise on  juba minu jaoks eriline teema, ma pole ka kunagi kohvriga reisinud, pole nagu õige mu jaoks. Asju pakkima asudes olingi kindel, et lähen seljakotiga, sest seljakott mul on aga kohvrit ju polnud. Seljakotti kapi otsast alla võttes oli aga selge, et mu asjad lihtsalt ei mahu ära. Plaanisin ju omatehtud veini kaasa võtta, kingituseks. Ja mu soe sinine hommikumantel peab ka ära mahtuma! Tööriided, peitlid, kingad... Nimekiri on üsna pikk.
Ahh, et kuhu ma reisin? Võiks öelda, et täitumas on üks mu suuri unistusi. Saan võimaluse elada mõnda aega võõrsil, ennast proovile panna hoopis teises keskkonnas. Teha tööd ja õppida Itaalias. Jah, nüüd see lõpuks ometi juhtub! Tänu Erasmus pluss õpirändele. Juba esmaspäeval võtan oma punase kohvri ja istun lennukisse. Täpsemalt ootab mind ees kolm lendu. Tallinnast Frankfurti, edasi Rooma ja siis Lameziasse. Sealt sõidame edasi juba autoga, kuniks jõuame Nicoterasse, kusagile sinna Itaalia saapaninale. Sellesse pisikesse Itaalia külakesse jään ma lausa kuueks nädalaks. Teen tööd mööblirestauraatori õpipoisina ehk teisisõnu lähen praktikale. 
Olen ärevil ja elevil, veidike väsinud, sest enne sõitu tuli nii palju asju ette ära teha. Mu rokokoo diivaniga on ikka väga palju tööd, enne kui see ilmet hakkab võtma. Itaaliast tagasi tulles oleme kursusega juba polstriõpingutel. Kõikide tööde tegemiseks, mis veel karkassiga teha vaja, tuleb tunniplaani väliselt eraldi aeg kokku leppida. No küllap ma jõuan ikka selle diivani valmi teha :) 
Täna aga puhkan, joon veel kodust rabarberi-pihlakaveini. Kuulan kuidas vihm vastu aknalauda peksab ja unistan oma uuest elust veidi soojemas kliimas, mägisemal maal ja sinisema mere ääres...

Kommentaare ei ole: