teisipäev, jaanuar 15, 2019

Remont on põnev!

 Kui aega on palju käes tuleb seda mõistlikult kasutada. No vähemalt mina ei suuda niisama toas passida. Mõni aeg tagasi (umbes poolteist aastat juba!!!) alustasin projekti - maha tapeet, värv seina! Tapeedi maha kiskumine osutus oluliselt tüütumaks ja raskemaks, kui oskasin arvata. Seepärast jäi töö toona pooleli. Osa seinast sai värvitud, teine pool jäi tapeedi alla.

 Täna siis hakkasin uuesti pihta. Ma juba teadsin, et see on raske. Et see on tüütu. Õnneks olin unustanud kui tüütu see töö on :)
 Hankisin K-Rautast mingi spets vedeliku, millega peaks tapeedi kergelt kätte saama. Nojah, ma kujutasin ette, et nüüd läheb ludinal. Et tapeet tuleb ise alla ja mul tuleb see lihtsalt kokku korjata. Või midagi taolist. Tapeet tuli tegelikult tõesti kergelt lahti. Vaevaline oli hoopis vanade ajalehtede eemaldamine. Kohati tundus, et makulatuur on lihtsalt betooni sisse imbunud. No ei tule kuidagi lahti!
Paksemalt pahteldatud laikude peale tekkis pritsimisest liuväli ja ainult toore jõuga sai neis kohtades üldse midagi tehtud. Kohati kraapisin lihtsalt koos pahtliga. Käsi on hetkel küll kange ja valus. Tänase päeva saavutus - viis paani tapeeti eemaldatud! Ja vaid kaks jäävad homseks, siis ongi korras. Vähemalt see sein saab siis valmis.
 Aga tunne on hea. Ma juba ootan millal saan lõpuks värvima hakata. Tahan veidi möllata struktuuridega ja toonidega. Ahh, mul aega on. Lasen lihtsalt fantaasial lennata. Ja see on juba puhas rõõm.

Kommentaare ei ole: