esmaspäev, september 21, 2009

Pääsküla raba

Piinlik tunnistada aga selle kümne aasta jooksul, mis ma olen siin elanud - oma maja taha metsa pole jõudnud :( No natuke olen ikka kodu juures jalutanud ka, parditiigi juures ja Kreegimetsas aga seal, kõigest kilomeetri kaugusel Pääsküla rabas käinud ei ole. Eile siis jalutasime sinna, koos Kirkega. Vaatasime seda uut rabatorni ja neid laudteid. Oeh, miks ma varem sinna pole läinud, jäi mul üle vaid ohata. Siinsamas, kodu juures mõnus koht, kus pilti teha ja lihtsalt värsket õhku hingata, isegi seeni võis korjata. Igatahes see laiskvorst mu sees sai piitsaga välja aetud ja uus retk on juba plaanis. Seekord pikem ja koos lõunasöögiga, sest ainult tühi kõht meid eile metsast välja ajaski. Ja olgem ausad, ilma reklaamita poleks ma sinna sattunud - tänud Linnavalitsusele, Lelele ja Üllele. Ahjjaa ja tänud ka pohmakale (üllatus, üllatus) sest peale Fazzu soolaleiba vajasin ma värsket õhku ja seda suuremas koguses ;)

Kommentaare ei ole: