kolmapäev, aprill 11, 2007

Tants lainurgaga

Paar päeva tagasi andis mu vana ja ausat tööd teinud obje jälle märku, olen vana ja kulunud, katki ka - ei jaksa enam. Karmilt keerasin kinnikiilunud tervustamisketta jälle tagasi ja tegin oma töö lõpuni. Närv oli püsti kui kodus neid pehmeid pilte lappasin aga teha polnud enam midagi. Õnneks on mul uus obje juba välja vaadatud ja nagunii vajasin laiemat nurka, see 28 mm on digi ees ikka mõttetu.
Minu väike test olemasolevate lainurk zoomidega on lõpusirgel. Proovisin kõiki Tamroneid ja Sigmasid ja Tokinat ja muidugi Canoni omasid ka. Need viimased paraku mu oma 10D-le ette ei mahu. Rahuliku südamega sain kõige kallimad maha hääletada. See pilt on tehtud küll Canoni 10-22mm objega aga eks see olegi rohkem edevuse pärast. Minu valik langes Sigma 17-70mm objektiivile, eriti meeldis mulle hind, mis ka minu rahakotile sobilik :) Täna-homme ostan ära ka.

Kommentaare ei ole: