teisipäev, detsember 19, 2006

Uut ja vana

Karmimast karmim reaalsus jõudis minuni - läpaka parandamine on mõttetu, liiga kallis lõbu :(
See tähendab, et otsin endale uut masinat, kellegi laua alla seisma jäänud vana aga töökorras pilli. Vahel ju firmadesse ostetakse uuemaid ja vingemaid, ehk jääb kusagil üle. Maksujõuline ma hetkel pole, uuest aastast ehk.
Mu jõulud tulevad veits nutusemad, kui tavaliselt. Nagu ikka juhtuvad kõik jamad korraga. Lele sünnipäev tegi mu rahakoti tühjaks ja ma naiivselt lootsin, et lubadustest peetakse kinni aga võta näpust... oodatud honorar tuleb ilmselt alles uuel aastal ja see lootus, et mõni mees ka hoolib ja toetab, tasub küll minema visata. Igatahes kingid jäävad sel aastal ära ja lauale pole ka jaksu midagi osta - verivorsti jaoks siiski jagub aga lihast ma ei unistagi. No ja Türile sugulaste juurde sõit ning aastavahetuspidu jäävad ka ära...

Aga ilm oli täna erakordselt ilus ja Kirke särab nagu päike ehk midagi ilusat siin karmis maailmas :)

Kommentaare ei ole: