teisipäev, detsember 12, 2006

Kärssas läbi


Üldiselt on jama majas. Mu tubli töömees ja abiline - läpakas andis otsad. Algul lootsin, et asi on vaid vooluadaptris, see oli surnd, mis surnd... Ostsin uue aga vot, see jälle ei meeldinud läpakale kohe üldse - vilgutas paar korda väsinult tuledega, siis ohkas ja hakkas sinist tossu välja ajama. Õnneks sain kõik pildid ja muu stahvi massinast kätte.
Olen praegu Türil õekese juures ja täidan ammu antud lubadusi - kirjutan viimast lugu Arvutikasutajale ja nutan vaikselt. Eile oli vähemalt meeletult ilus ilm, ma küll istusin pea päev otsa arvuti taga aga õhtune päikseloojang säras ja lohutas mind pikka aega. Aknad on arvutitoal õnneks õiges suunas. Ma ei taha mõeldagi, mis mind ees ootab, kui Tallinna tagasi tulen ja oma läpakaga arsti-parandaja-meistrimehe juurde lähen. Ilmselt olen nüüd mõnda aega kõrvuni võlgades :( Kõik oleneb muidugi sellest, mitu raha nad remondi eest küsivad aga ilmselt on mõistlik uus (ehk siis kellegi vana ja kasutatud) pill osta ja see on minu jaoks ikka hullult suur väljaminek...

Kommentaare ei ole: