laupäev, aprill 01, 2006

Stiilimuutus

Selline asi saab juhtuda vist küll ainult täna ja ainult minuga :(
Läksin hommikul juuksurisse, et otsi lõigata. Kodu lähedal (Männiku sotsiaalmajas) on üks odav salong, no vene tüdrukud, veidi raske suhelda aga muidu ju hää ja odav. Seletasin talle, et tahan lõigata - kui palju, küsib tema. Näitan näpuga - umbes kolm cm. Ma olin eilsest peost väsinud, panin silmad kinni, pealegi ei viitsi ma kunagi juuksuriga suhelda. Mõne aja pärast tunnen, kuidagi kahtlaselt kerge on peas. Mida??????? Ja, jaaaaaa mu kahtlus osutus paraku tõeks, krrrrrrrr. Umbes kolm cm -- jäi karvu alles, ülejäänud vedeles põrandal...
Mis seal siis ikka, olen ennegi siiliga ringi käinud.

4 kommentaari:

Daisy Lappard ütles ...

Kas jäite uskuma? No, mõni teist jäi (ma tean küll) aga mõni ütles ise - APRILL!

Anonüümne ütles ...

mina suhteliselt naljavaese inimesena jäin kohe uskuma.

Anonüümne ütles ...

a see oleks päris tore olnud ju ;)

suursilm ütles ...

Päris naljakas! Mina poleks imestanud, kui see ka tõsi oleks olnud.