reede, märts 31, 2006

Tühjad sms-id

Täna helistab üks vana sõber, et mis sa selle sõnumiga tahtsid öelda? No, selge - Kirke jälle telefoni näppinud, naersin. Siis uus kõne Ännilt - ära saada mulle tühje sõnumeid! Khm... Siis veel üks imestava sisuga sms, prgt. Vaatasin siis iseteenidusest, et paljudele ma siis neid sõnumeid saatnud olen? Selgus, et 19 khm, hea seegi.
Aga kuidas sai Kirke saata nii erinevatele inimestele sõnumeid, tähestiku järgi ei lähe mitte, mingit gruppi ka pole. Aga selgus, et on - mu telefon on omal algatusel moodustanud grupi ja nimetanud selle Perekonnaks! Seal on siis paar sõpra (ka lauanumbrid), üks sugulane, Lele klassijuhataja, üks advokaat (tige naabrimees), vana kallima seaduslik naine, lapse sõbranna ja Emt info number. Piinlik ja vastik lugu. Imestama paneb see grupi tekkimine, vihaseks teeb see Siemnsi ühe nupuga klahvilukk, krrrrrrr - peab vist Nokia hankima, või telefoni peitma hakkama :(

3 kommentaari:

leheneeger ütles ...

Mine heaga esindusse ja uuenda oma Siemensi tarkvara. Või lase väheamlt kontrollida. Mul oli kunagi üks Siemens, mis alustas samasuguste trikkidega, aga lõpetas sellega, et helistas täiesti iseseisvalt ja omal valikul kõigile telefoniraamatus olevatele numbritele. Arva ära, kas see läks päris palju maksma?
Mulle öeldi tookord, et see pidi Siemensi tarkvarale iseloomulik viga olema. Kahtlustan Siemensi ja EMT koostööd minult raha väljapumpamise osas :-)

Anonüümne ütles ...

Mul on ka Siemens, aga midagi sellist pole kunagi juhtunud ja klahvilukk on mul ka kahe vajutusega. Ning Henriku on see telefon juba üle elanud. Ja vaevalt, et Nokia mingiks imerohuks osutuks.

Anonüümne ütles ...

mul ka Siemens ja muret pole ja klahvilukku minu pätt ei suuda avada. soovitan ka teeninduses vestelda teemast :)