laupäev, aprill 27, 2013

Jazzkaare vibraga õhtust õhtusse

Olen saanud nüüd paaril õhtul nautida Jazzkaare kontserte, tänane on veel maiuspalaks ootel. Ma pole nende seas, kes Jazzkaart pidevalt külastavad. Vahel harva olen sattunud ja tänase valguses võiks öelda, et liigagi  harva. Seda viga peab parandama hakkama. Alustan siis nüüd. Reedeõhtu Gregory Porter´iga oli suurepärane elamus. Kõik mis vaja oli seal olemas, alates naeratusest. Sõnu polegi vaja. Õhtul tuli band Clazzi ja oli tõesti tore vaadata, kuidas fännid teda tervitasid. Või juba peale kontserti koridoris, ta jalutas lihtsalt rahva seas ja lasi kõigil endaga pilti teha, kätles, suhtles. Igati vahva sell! Kahju, et olin tol õhtul veidi väsinud ja juba kella ühe paiku jalga lasin. Pärast kuulsin, et Clazzis olid nad öösel veel laulu üles võtnud.
Eilne Lloyd oli samuti väga ehe ja tore. Klassik parimas mõttes. Nojha, kes see Nokia kontsertsaal võtab natuke elevust maha. Kui ikka lava ette ei pääse, siis on kogemus teine.
Kuid siiski... Need kaks tõelise jazzisõprade lemmikut seljatas minu jaoks hoopis üks a capella band - Naturally 7. Loomulikult olin taaskord lava ees, kus siis mujal, et kontsertelamus saaks täiuslik. Ning õhtu Merepaviljonis oligi lihtsalt jalusrabav, sõna otsese mõttes. Sest jalad, need hakkasid mul kohe iseenesest liikuma, seeg aolin jalust rabatud :) Neid poisse vaadates ei saanud lihtsalt ükskõikseks jääda. Milline šarm, milline liikumine ja muidugi millised talendid! Selge see, et suuga saab imehääli teha aga alati ainult efektist ei piisa. Neil oli lisaks see miski, mis teeb talendist tähe. Kogu show oli paigas, kõik oli mõnusalt läbi mõeldud ja hoogsalt liikuma pandud. Ei mingi halemagus poisteband valgetes ülikondades. Nende a capella oli äärmiselt särtsakas ja kaasa haarav. Neid lihtsalt peab oma silmaga nägema, ainult kuulamisest jääb väheks. No videod ehk leevendavad seda aga iga show on erinev, see on selge. Ühesõnaga ma sulan ja olen vaimustuses neist, jeahh!  Siin on veidi näha sarnast lavalist liikumist, mida eilegi näha sain - http://www.youtube.com/watch?v=cgL9HhiSd-A

Ja see on lihtsalt imekaunis ja samas haarav video :)
Naturally 7 - Keep the Customer Satisfied from Naturally 7 on Vimeo.

Kommentaare ei ole: