neljapäev, detsember 24, 2009

Vaikus arvutis

Arvutikasutajas töötamisest on ikka veidi kasu ka, no vähemalt mõte hakkas õiges suunas tööle. Lisaks muudele jamadele ajas arvuti mind hulluks jubeda undamisega. Kusagilt oli meelde jäänud, et seda häält teeb ventilaator. No loogiliselt võttes peaks see hakkama tööle, kui masin üle kuumeneb, johtub see siis liigsest töökoormusest või millestki muust. Miks lärmab see aga siis, kui ükski programm ei tööta ja masin on puhkerežiimis? Ma olin valmis juba uue ventilaatori ostma, plaanisin välja uurida, et millised vähem müra teevad ja muidu tõhusamad on. Enne aga kruvisin siiski arvuti lahti, no et teaks millist jubinat täpselt vaja on. Ehheeeee ja mis ma leidsin sealt seest. Hullumaja! Lausa ime, et see masin mul üldse tööd teha jaksas. Tolmukord oli nii paks, et lõika või noaga. Eks ma siis kraapsin selle masina puhtaks, nii hästi kui oskasin. Pintsliga ettevaatlikult nagu arheoloogid ja viimaks tolmuimejaga ka veel. Igatahes oli sellest kasu küll. Nüüd naudin vaikust ja rahu. Ei mingit jubedat mürinat vaiksel pühal jõuluõhtul. Ehh, mis õnnis tunne :)

Kommentaare ei ole: