laupäev, detsember 19, 2009

Aega vaid meeldivateks asjadeks

Kõik laguneb mu kodus, igasugu masinad põhiliselt. Mõned asjad olen uued ostnud, mõned ära parandanud, mõni on ikka katki ja mõned ei saagi vist korda. Pole aega, et kõike putitada ja kõike ei oska ka. No õnneks saab hakkama ka vähesega. Laelamp ei põle, kuigi olen seda juba mitu korda parandanud, krrr. Aega selle jaoks leida oli eriti raske - valgel ajal ma ju kodus ei ole. No tühja kah - laualamp veel töötab. Arvutis ei saa enam pilte keerata, tegelikult lendas terve masin korraks õhku ja pärast recoverit olin nii mõnestki programmist lihtsalt ilma :( Nüüd on teine nii aeglane, et lausa tigedaks teeb. Ma ei ole leidnud ka aega, et otsida asenduseks uusi töövahendeid. Msn kadus ja ma enam ei üritagi seda uuesti tööle saada, läbi hotmaili lehe saab ka ligi kui väga vaja. Skype jupsib ka, see mulle enam ei meeldi. Mingi suhtluskanal võiks ju ometi kodus olla. Just jututuba on see millest puudust tunnen, kuigi ma seal suurt sõna ei võta aga kuidagi hea tunne on näha - kalad, sõbrad on ikka olemas. Aga täna ma ei viitsi sellele aega kulutada, et otsida vigu ja neid parandama hakata. Kunagi hiljem. Peaks tegema nimekirja asjadest, mis on vaja korda teha, välja vahetada aga vot ei tee. Hakkan hoopis seepi keetma, panen köögi teistmoodi lõhnama. Vahva ja lõbus on see seebiga mässamine. Ma väga loodan, et need, kes mult selle värvilise kingituse saavad rõõmustavad sama palju, kui mina neid tehes.
Kööki! Ja siis vanni :)

2 kommentaari:

tciku ütles ...

Lohuta ennast sellega, et on hullemas majapidamuslikus seisus inimesi ja väiksed ebamugavused on kukesupp! :)

Daisy Lappard ütles ...

Ahh ega ma virise, lihtsalt vahel, kui kõik korraga juhtub muutud kuidagi jõuetuks. Aga laelambi sain korda, tirisin alla ka mõened pildi ja teksti programmid, skype on taas töökorras ja elu on ilus nagu jõulukuusk :)