pühapäev, juuli 26, 2009

Folgil juhtub alati midagi...

...või siis, et - minuga juhtub alati midagi, krrr (naer tagaridadest). See aga mind ei häiri, lihtsalt nõutuks võtab. Ma lubasin ju tantsida, eksju - no ei jõudnud suurt möllata midagi. Tasane maa ja khm, vanadus, võtsid mul jalad alt. Raske mõista, mis täpselt juhtus, lihtsalt ühel hetkel vajus põlv lonksu ja aiaiaiiiii. Pilt tahtis eest minna. Käia ei saanud, vastikult valus oli. Õnneks taipasin, et see valu ise üle ei lähe ja vedasin end mingil hetkel esmaabi punkti. Ma võin ainult ennast kiruda, et sinna kohe ei läinud. Aga tõesti, kui sul pole kunagi jalg põlvest välja käinud, siis ootad ikka ju paremat, et see jama lõpeb kohe, iseenesest. Esimene päev oli seega paigas, lonkur folgib pingi peal nagu vanainimesele kohane ;)
Hommikuks oli valu läinud ja suur hurraa!! Aga enne, kui ma arugi sain, suutsin jala ka pahkluust välja väänata (maas istudes, kusjuures!). Niuksudes sidusin eilse elastiku ümber pahkluu ja folgile. Paraku oli peagi selge, et põlv ei kanna endiselt, valutab käies ja vajab endiselt tuge. No apteegist saab õnneks igasugu kraami, veel elastiksidemeid, jäägeeli (mis pidavat hoopis soojendava toimega olema?) ja valuvaigisteid. Teel apteeki igatsesin oma karkusid taga aga need ei vedele iga nurga peal, paraku. Elastikuga andis vähemalt kõndida ja nii ma siis lohistasin end esimesele kontserdile. Seal aga - üllatus, üllatus - üks koorikaaslane haaras kohe mu haige jala enda käte vahele. Kristiina on nimelt reikimeister (mida kõike teada ei saa) ja see oli tõesti hää, sest sel päeval ma rohkem valu ei tundud. Suured tänud :) Ma kahjuks suurt ei tea reikist aga energiate liikumine on ju lausa pildilt näha, või mis ;)
Pühapäeval ärgates ei tundnud ma midagi, hommikune hurra oli aga oluliselt arem... Paar tänavahet kiiret kõndi ja vana sõber - valutav põlv tuletas end jälle meelde. Õnneks pahkluuga sai asi korda. Täna olin siis taas elastikside ümber jala, jäägeel ka abiks. Lonkama ei pidanud, asi edeneb paremuse suunas, vaatame, mis homne päev toob.
Ja kõigele vaatamata, oli folk taaskord super ja mõnus ja tore ja ehh - heaonolla, heaonolla, heaonolla, heaonolla jne

Kommentaare ei ole: