reede, veebruar 23, 2007

Milline hoolitsus!

Ehh, mu tuju on ikka nii kerge rikkuda, täna jälle - olen pettunud, kortsutan kulmu ja sada tobedat mõtet hakkab peas keerlema. No homme oli plaanis minna koos lastega paraadi vaatama, kaalusin veel, et kas Kirke äkki koju jätta, vähe mugavam liikuda seal rahvamassis. Aga nüüd, polegi paraadi, päh!
Ma ei saa midagi parata aga kui need kaks uudist - järjekordsed rahutused pronksõduri juures ning eesti sõdurid kardavad külma - kokku panna, tekib tahtmatu seos. Eriti, kui neid näidati nii võimendatult nagu seda TV3 tegi. Kas tõesti määravad ainult mõned miinuskraadid seekord paraadi mittetoimumise. Minu jaoks mõjub see tobeda vabandusena, päästva õlekõrrena, et jätta ära pingeid (võimalik, et isegi kaklusi) tekitav üritus. Ometi tahaks ma, et see jääkski vaid minu fantaasia ja oletuste tasemele, sest vastasel juhul on valus mõelda, kuidas me kodumaa kaitsjad külma ilma põhjuseks tuues nurgas värisevad...
Ma mäletan paraadi, kus tuisk oli nii tugev, et lipumees pidi ümber kukkuma - aga see toimus. Ja kui vaadata tagasi, siis leiab kindlasti ka suurema külmaga toimunud paraade, vähemalt mu kondid mäletavad nii, ma olen ikka käinud neid paraade vaatamas ja kaasa elamas...
Aga siit üks segadust tekitav lause tänastest Päevalehest - Kaitseväe garnisonimäärustiku punkti 343 järgi madalama kui -12°C õhutemperatuuri korral paraadi harilikult ei korraldata. Vabariigi aastapäev on kaugel pelgalt harilikust paraadist aga näe - määrus on määrus!
Homme hommikuks lubab ilmateade ilm.ee andmetel külma -12 °C

Kommentaare ei ole: