teisipäev, november 07, 2006

GAZZAG - hull loom


Viimased päevad toovad oodatud kirjade asemel mu postkasti veidraid kutseid. Veidraid ses mõttes, et neid on korraga palju tekkinud ja ma pole ikka niiiiii arvutitibi, et just mulle neid saatma peaks. No kui Elvini nimel lausa teine kutse GAZZAG-iga liituda tuli otsustasin järgi kaeda, et mis värk on. (see oli hetkel juba 8-s samalaadne kiri). No kribasin siis mõned andmed sisse aga ei näinud ma seal midagi põnevat. Orkut on oluliselt normaalsem või ma lihtsalt ei jõudnud nii kaugele, et näha midagi muud kui üks loll ankeet teise otsa. Igatahes panin tol päeval need aknad kinni ja rohkem sellele ei mõelnud. Hommikul oli postkastis kaks kirja - sinu sõbrad on võtnud vastu kutse ja liitusid GAZZAG-iga.
Mida paganat????? Ma ei saatnud ju ainsatki kutset, isegi ei üritanud mitte, krrrrrrrrrrr.... Igatahes täna oli mu esimene liigutus oma konto sealt lehelt kustutada. Vähemalt sain ma aru, kui lihtne on selliseid kutseid laiali saata, enda teadmata lausa. Loodan, et mu sõbrad, kes neid kutseid saavad on mõistvad ja arukamad kui mina.
Eirake seda lollust - see on mu ainus soovitus hetkel!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Asi on selles, et kui regristeerusid, siis oli kuskil väikselt kirjutatud, et kutsu sõbrad ka sinna vms.
Või oli midagi, et sisesta enda orkuti kasutajanimi ja parool, et sinu sõbrad ka sinnna kutsuda.

Mul on sama jama sellega, liiga palju kutseid. Ise ei ole huvitatud.
Kuid vaatasin ise ka selle webi üle ja panin õnneks selle väikse sõprade kutsumise värgi tähele ja keeldusin.

Daisy Lappard ütles ...

ega ma ilmaasjata oiga, ma nägin muidugi ka neid -kutsu sõbrad külla- linke ja ei klikanud ühelegi neist. See teebki kõige rohkem viha.