laupäev, juuni 27, 2009

Kummikud lillepotiks


Kas kummikud lillepotiks tähendab, et tuleb vihmane suvi või hoopis seda, et kummikuid pole sel suvel vaja :) Ilmselt lihtsalt seda, et mu õeke on vanad ja katkised jalavarjud oskuslikult ära kasutanud. Mina aga ei julge enam Türile minnaga. Mingi needus peal, iga kord, kui suvitama (loe niitma, rohima jms) plaanin minna sajab seal tihedat vihma. Sa ära parem tule, tood vihma kaasa - ütles onunaine. Täna jälle, vaatasin ilmateadet, niuks - vihmane, passin siis linnas ja lähen homme uuele katsele. Kodus on nagu ikka, sada asja pooleli. Laulupeo riided vajavad kohendamist, ma olen kahel korral liiga pika-laia põllega ringi käinud. Ja valget kleiti pole olnud ka võimalust kanda, esimene kord olin peol suure kõhuga, no kleit ei läinud selga. Teisel korral jälle vedasin Kirket kaasa, pükstega oli lihtsalt mugavam. Sel aastal siis täisvormis, ometi kord :)

Kommentaare ei ole: