pühapäev, aprill 19, 2009

Värvirõõm

Eile oli mul lõpuks niipalju aega, et ammu ostetud mööbliriie diivani külge klammerdada. Selle uhke kanga leidsin Abakhanist, mul hakkasid lausa käed värisema, kui seda kangarulli poes märkasin. Täpselt sellised toonid nagu mulle meeldib ja uskumatult soodsa hinnaga (45 krooni meeter) Igatahes nüüd imetlen ma oma diivanit ja ei tahaks kodust kuhugi minna. Ega see olegi päris diivan vaid üks vana kušett mille taga seisab lahtiselt vana diivani tagune. Aga minu toas on see nii voodi kui diivan ja eilsest siis ka tõeline pilgupüüdja. Praegu mõtlen mida teha järgijäänud kangatükkidega. Kirke tooli ma sellega juba katsin aga mingi väikse asja saaks veel ilusaks teha. Võibolla katan mõne karbi kangaga või teen endale koti. Ehh nii vähe on õnneks vaja, tükike värvilist riiet ja tuju on pikaks ajaks superhea :)

1 kommentaar:

triibik ütles ...

Sattusin siia puhtkogemata, aga kuidas ma jätan niivõrd kihvti diivanit kiitmata? Superlahe! Olen kadedusest sinine. Kas tõesti oma kätega klammerdatud ka veel? Super!