teisipäev, mai 09, 2006

Remondiks valmis


Järgmisest nädalast siis hakkab pihta, võtan oma toa käsile, Mammal puhkus - vaatab põnni, ega muidu saaks midagi teha. Mul on mingi (tobe) ideefix - teha otsasein lubikrohviga. Eile avastasin, et ei olegi igas poes seda võtta. Aga küll ma selle puru ka kätte saan.
'Teiste seinte jaoks on ilus sinine tapeet olemas, kappide tarvis värv ka - ikka sinine :) Eks näis kuidas see sini-valges tuba välja kukub, kui liiga külmaks kipub, eks siis peab värve juurde tooma aga minu kirjus elamises leidub seda küllaga.
Pildil aga möllavad Kristjan ja Uku Änni korteris, see ei taha ka kuidagi valmis saada.

3 kommentaari:

suursilm ütles ...

Kui lubimörti valmistama hakkad, siis tea, et udupeenike tolm poeb hoolimata uste teipimisest kogu elamises ka kõige ebatõenäolisematesse kohtadesse. Mask ja prillid abiks. Jõudu!

Daisy Lappard ütles ...

nojaa, ma ise küll arvasin, et olen selleks kõigeks valmis aga krrrrr, peab vist riidekapi siis ikka ka tühjaks tegema. Tnx, et hoiatasid.

Anonüümne ütles ...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»