teisipäev, mai 23, 2006

Paus


Pildid kogunevad kuhjas aga ei ole nende jaoks aega. Viimased kaks tööd on küll tellijale üle antud aga mina pole neid veel oma arvutisse tõmmanud. Neil kiire, mul ka... Ma paningi arvuti veidikeseks kõrvale ja müttan hoopis krohvi ja pahtli ja värvi ja tapeediga. Oi, see meeldib mulle. Eriti vahva oli krohvimine, mätserdad ja silud ja segad ja saabki valmis. See tunne, et teed ja teed ja on ka silmaga nähtav tulemus on ikka tõeliselt kosutav. Mõnus vaheldus sellele igapäevaste toimingute (lapse järgi koristamine, pesemine, köök jms) kammitsale. Ei mulle meeldib remontida :)
Ja kui pilt tundubki teemaväline olevat, siis no ma puhkan praegu ju ka omamoodi, jee vabadus - Kirke on ju vanaema kantseldada ja kaugel kaugel Türi linnas. No väike igatsus on ikka ka sees...

Kommentaare ei ole: