laupäev, august 05, 2006

Mis kihil sa oled?

Eile hilisõhtul ja veel ööselgi lõikasin viimaseid kataloogi pilte välja, ilusti ja korralikult ja kaks korda (sest panin kogemata shopi kinni, pathid olid juba kõik täpseks aetud aga unustasin (!!!!!) salvestada, krrrr...)
Kirke ärkas öösel mu kõrval ja nuttis, ma läbi une ei saanud aru mis toimub. Seletan lapsele, et ole paigal muidu liiguvad kihid ära ja ma ju lõikasin korralikult välja, ühtki valget serva ei jäänud ja ma ei saa aru mis kihil sa oled, et ainult käsi või jalg või sõrmed - appi kõik on erladi kihtidel ja copy kihid ka veel. Igatahes sonisin, laps oli muutunud layeriteks photoshopis ja karjus ja mina ei suutnud selle segase olukorraga kuidagi hakkama saada. Õnneks tuli Mamma ja viis lapse enda kaissu magama. Ületöötamine ei ole naljaasi, loodan, et päris hulluks ei lähe...

Ei ma teen siia ühe hullu pildi ka, sarnase, mid ma ise oma uniste silmadega nägin

Kommentaare ei ole: